onsdag 14 oktober 2009

Stora väskan med nya låsen!


Väskan med nya låsen och bradsen är nu klar. Blev så glad på mässan i HBG när jag fann låsen som jag sett så många använda på sina väskor. Tycker dom passar så bra till väskorna. Bradsen finns i butikerna här i Sverige men är jätte dyra så jag har beställt dom från USA istället. Dom och lite annat smått o gott. Pappret med julrosorna hittade jag också på mässan. Själva rosen är i sammet och lite upphöjd. Sedan har jag satt lite guldglitter i mitten på varje blomma. Tyckte inte det behövdes dekoreras mer på väskan eftersom pappret var så mönstrat.Vet ännu inte vem som ska får denna väska. Alltid bra att ha hemma om man skulle gå bort.

Ha det så bra allesammans i kylan som kommit. Kramis från Lisan




8 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan!
Vilken fin väska du har gjort.Så vackert papper! Jag har liknande lås hemma, men har inte kommit till skott att använda dom än. Ha det gott. Kram Lena

Lene sa...

va du är duktig, den är jättefin och jag håller med dig, det behövs inga dekorationer!
Ha en skön dag imorgon!
kram lene

Busan sa...

Hej vännen!
Väskan är jättefin och vad roligt du kunnat beställa från USA - det hade jag aldrig klarat av tror jag - låter jättesvårt...
Och nä, inte behöver du mer dekorationer med så fint papper - den är toppen som den är och du klarade ju också låsen jättefint första gången. :)
Ha det så bra du bara kan och gott du mår bättre igen och får några bra dagar!!! :D
Varma höst-kramar
Busan

Anonym sa...

Hejsan! Verkligen en jättefin väska med fina papper! Tycker inte heller att det behövs mer dekorationer för den är fin som den är med det pappret!

Kika in hos mig för du har nåt fint att hämta där, kommer på posten senare! Skulle behöva din adress, maila mig på: susannebylund@hotmail.com

Kramis!

Lena B E sa...

Wow väskan är superduperfin!! Du har lyckats så himla bra med den!! :) Papperet är ju jättefint, snyggt med guldet i mitten på blommorna och låset passar så bra på dessa väskor. Ha det så bra vännen! Kramar från Lena

Lene sa...

Ha en trevlig helg min vän!
kram lene

Lena sa...

Hej på dig!
Knoppen jag använt till tändsticksaken är Tim Holtz. Väldigt fina tycker jag. Ha en bra söndag. Kram Lena

Pernol sa...

Hej på dig min vän!

WOW vilken supersnygg väska! Himla snyggt papper som inte behöver så mycket decos!

TACK för alla gulliga kommentarer i´min blogg!

Ha det gott vännen!
kjaaaam Pernilla