onsdag 24 februari 2010

Tusen tack snälla Lena J

Denna UNDERBARA ask fick jag igår i brevlådan från Lena J. Jösses så fin den är. Jag förmådde knappt att röra vid den utan bara beundrade den länge, länge. Färgerna, blomsteruppsättning, motivet och övriga dekorationer är så himla fina. Hoppas ni kan se det på fotona även om jag inte är en mäster fotograf.

Tusen, tusen tack snälla goa Lena J. Det värmde långt in i själen vill jag lova.. Jag har länge beundrat alla fina askar du gjort och visar i din blogg. Nu är jag stolt ägare till en sådan ask själv. För er som inte besökt goa Lena J´s blogg rekommenderar jag er att ta er en titt.

Här ser ni blomsteruppsättningen lite närmre. Sen e helt underbar.




Från sidan ser asken ut så här. Innan har jag trott att det var en tändsticksask men såg nu att så var inte fallet alls utan det är som hon själv vikt ihop och gjort. Visst är den underbar.
Innehållet behåller jag för mig själv. Tusen tack än en gång.
Måste ändå avsluta detta fina med en journalgroda:
-Söker pga att ha slagit i vänster stortå som nästan helt har lossnat. Personalen får dock ej dra loss den, då det gör ont. ( konstigt eller!)
Kramis från Lisan

7 kommentarer:

Lena sa...

Hej Lisan!
Det var bra att asken kom fram till dig och var hel. Roligt att du tycker om den. du är värd lite uppmuntran och det är en stor glädje att ge. Ha en bra dag. Kram Lena

Busan sa...

Oooh... jag är så glad för din skull vännen - den är helt underbar!!! Lena är så duktig och hon gör helt fantastiska saker och är så snäll och omtänksam. Hoppas det går bra för dig på rehab idag och krya på dig.
Varma vinter-kramar
Busan

Lena B E sa...

WoOoW vilken underbar ask du fått!! Superduperfin är den!! Jag har också haft lyckan att få en så fin ask av Lena, men jag har tyvärr inte kunnat visa den än, men det kommer, det kommer. Jag är så glad och stolt för den sååå!! Håller helt och fullt med dig vännen, visst är Lena enormt duktig!! :)
Ha det så bra. Kramar från Lena

Gertrud sa...

Grattis Lisan, det är som du säger, man blir så varm i hjärtat.Lena är den goaste mäniska jag vet. Njut av din fina ask, kram Gertrud

Unknown sa...

Åhh så jättefin den var asken, förstår verkligen att du beundrar den :)
Hoppas du har det bra, Kram kram

Petra sa...

Men hjälp en så underbar ask du fått av Lena. Den kan man knappt inte se sej mätt på. Underbart allting....
Trevlig helg och kram på dej.
Petra

Pernol sa...

Hej Lisan!

Jag fick dina receptkort tidigare i veckan. Såååå fina de är!!! :) Åsså var ju där i kuvertet en massa mallar. Tusen tusen tusen tack för mallarna!!! Jag blev jätteglad ska du veta! :D Och överraskad! :O Jag ska försöka mig på dem så småningom. Det ska bli kul!=o)

Sköt om dig!
kramis Pernilla