lördag 27 februari 2010

Nicke Nyfiken hittade hem till mig!

Titta vilken underbar liten Nick Nyfiken som hittat hem till mig! Han är bara så söt. Det är Annicka som gör dessa fina virkade djur/figurer/saker. Titta gärna in hos henne och kolla på allt fint hon gör. Vi hade en liten bytesaffär ihop- då jag blev lycklig ägare till lilla Nicke.
Vi hann in i hallen då Nicke hängde sig fast i lampan på byrån. Så här får han nu sitta och möta alla som kommer in. Hi,hi.
Jag har hunnit/orkat scrappa lite denna vecka och kommer visa det sen. Kul att komma igång lite igen efter en sämre period, men jag har inte hunnit med någon bloggrunda ännu. Det ska jag göra sen. Önskar alla en trevlig helg.
Så två grodor: - "Poängterar att det är viktigt att patienten håller sig ren mellan fötterna."
- "Har börjat få blodiga små matskedar i avföringen upp till 15 gånger per dag." ( det måste kännas, fy) Kramis från Lisan

4 kommentarer:

Lena sa...

Vad söt han är Nicke Nyfiken. Så roligt få en så fin filur. Har våren kommit till Skåne nu? Här är det äntligen mildväder. Ha en bra helg. Kram Lena
Roligt att läsa att du känner dig lite piggare nu.

Busan sa...

Ja, håller med Lena - så söt han är!!! Är ju jättemysigt att ha honom i hallen också. :) Toppen att ni har kunnat ha en bytes-affär också och kan hjälpa varandra. Och speciellt när du fick en sån här liten goding. :)
Hoppas du har en trevlig helg och ska bli jättekul att se vad du har scrappat. Är så glad du är lite bättre igen.
Hoppas du snart får en ny pysselstund och att du har det så bra du bara kan.
Varma vinter-kramar
Busan

Lene sa...

ÅÅÅÅÅH va avundsjuk jag blir! han är ju för söt!
Ha en härlig helg vännen!
Kram Lene

Lena B E sa...

Å så söt han är lilla Nicke!
Vad roligt att läsa att du är piggare nu! :D
Näää nu blir jag avis, +8!! Här har vi fortfarande minusgrader, vart är rättvisan i det här landet? Till råga på allt så snöar det idag med. Bläää, jag har fått nog av det här nu. Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena