onsdag 3 februari 2010

Lena BE´s utmaning

Igår hade jag fått lite ny inspiration. Läste på Lena BE´s sida om utmaningen och kände direkt, Yes nuhar jag något att scrappa på vår tisdagträff. Så här är mitt bidrag. En mjölkkartongask.
Pappret går i gult och grönt som ni ser med grönt mönster sen la jag till några gröna blad och en härlig gul blomma som är ny inköpt.
Här har kommit mycket snö så pulkan är nu mitt nya transportmedel när jag ska bort och scrappa. Ser säkert hel tokigt ut, men vad gör man inte för sin scrapping.
Tack alla för era snälla och fina kommentarer ni skrev efter det jag varit på scrappträffen. Klarade mig rätt hyfsat och blev inte jätte sjuk efteråt.
På måndag ska jag börja på dagrehab igen. Det blev måndagar och onsdagar som jag ska gå, så jag får se hur mycket scrappande och bloggande det kommer bli.
Lite journalgrodor:
-Avföringen har samma färg som dörrrarna på avdelning 19 (hm..)
- Sköts i hemmet av maken som är militär.( men herre jösses)

9 kommentarer:

Busan sa...

Jättekul att titta in till dig och läsa dina journalgrodor!!! :D Och härligt du fått tillbaka inspirationen för den är fin och blomman är ju pricken över i. Coolt med pulkan i detta väder. :) Brukar titta in till dig med på en snabbis men är inte alltid jag skriver någon kommentar. Hoppas du har det så bra du bara kan och får en mysig pysselstund snart igen!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Lena B E sa...

Åh vilken jättefin ask!! Blomman är superfin, det är som Busan säger... den är pricken över i. Klart godkänd, men vart är det oranga? hi hi... ;) Snyggt med pärlorna du satt dit också, det blev lite extra vackert med dom.
Tack för ditt bidrag vännen! Kul att du orkade vara med och göra något till min utmaning. Ha det så bra. Kramar från Lena

Anonym sa...

åhhh vad fin...du får visa mej hur man gör när vi ses...

kram lone

Lena sa...

Hej Lisan!
Det är en jättefin ask du har gjort. Vilken bra ide med pulkan. Säger som dig, vad gör man inte för scrappingen,ha,ha.
Lycka till med ditt rehab. Jag har inte klarat av mina besök där på några veckor nu. Men bättre dagar kommer säkert. ha det så bra. Kram Lena

Lena B E sa...

Hej igen, jo jag såg det sen jag hade skrivit, när jag tog upp bilden som en förstoring, att pärlorna gick åt det aprikosa till! Så då fick du med det iaf. va bra! :)
Kramar från Lena

Britt-Inger sa...

Härlig modell på utmaningen, läcker.... :)
Jag själv har inte börjat fundera än.. ;)
Ha en god natt.
Kram, Britt-Inger

Busan sa...

Ville bara titta in och säga hej! Hoppas du har det så bra du bara kan idag och får en mysig pysselstund snart igen!
Varma vinter-kramar
Busan

Unknown sa...

Jättefin Lisan, tyckte mycket om den, orginell.
Ja man slutar alldrig att förvånas i den här hobbyn. Det dyker upp nya saker att titta på hela tiden, och få sitt huvud fullt i inspirationstänk haha..
Hoppas allt är bra med dig, passar på att önska en trevlig helg..
Kram Kram

Carina sa...

Riktigt snygg! Jag gillar lite annorlunda vikningar och askar. Har tittat runt lite, du gör mycket fint! Ha det hott...