torsdag 18 februari 2010

Alla hjärtans dags kort från Busan

Hejsan,
Jag har inte varit ute på bloggen sen en vecka tillbaka men nu är jag här. Ville visa upp mitt fina alla hjärtansdagskort som jag fick av Busan. Tusen tack snälla Busan. Jag belv jätte glad Det var bara så sött o gulligt. Jag har inte skickat några alls iår. Igelkotten är så himla fint embossad och gnistrar riktigt.
När jag kollade på Busans blogg och såg hennes historier så kom jag helt på vad jag har glömt. Nämnligen mina journalgrodor. Ooppss, så här kommer två.
-Änka, bor med frisk man!!!
-Dog troligtvis i hjärtinfakt och därefter i lungödem
Ha det så bra - kramis från Lisan

6 kommentarer:

Lena B E sa...

Det var värst... först dö i det ena och sen i det andra. Ha ha ha... Den var rolig vännen! Vart hittar du alla dom här grodorna? Så fint hjärta du fick av snälla Busan!! Jag fick också ett så fint hjärta och hon har embossat igelkottarna så jättefint tycker jag. :)
Ha en jättetrevlig helg du med vännen!
Kramar från Lena

Busan sa...

Är så glad att det kom fram till dig för posten verkar ha strular en del med just dessa... Och jag skulle inte heller gjort något till alla hjärtans dag i år men så... ja, så satt jag och testade göra hjärtan och så sen blev det så här... Önskar så att det flöt på så bra annars också!!! :)
Hoppas du kryar på dig och att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Krya på dig-kramar
Busan

Lena sa...

vilket gulligt hjärta även du har fått av rara Busan. Hon har verkligen haft pillgöra med alla små hjärtan på dom. Krya på dig vännen och ha det gott. Kram Lena

Gertrud sa...

Jag har hängt mitt hjärta jag fick av Busan i min arbetslampa. Jag räknade precis de pyttesmå hjärtan som är 74 st. Vilket jobb vår goa Busan har gjort. Jag måste ta mej till jobb i morgon men i helgen går jag nog i ide. De har hotat med mer snö, blä! Men jag ska pyssla och det är ju kul, eller hur? Ha det bra och kram, Gertrud

Petra sa...

Ett så fint hjärta du fått av Busan.
Ha en trevlig helg.
Kram
Petra

Unknown sa...

Ville kika in och önska en trevlig helg..
Fick ju med ett så gulligt kort av Busan, och håller med vilket jobb med alla dessa hjärtan..
Må så gott och var rädd om dig / Kram kram