måndag 14 september 2009

Nu är jag till baka igen!

Hejsan alla vänner!
Nu är jag tillbaka igen. Har haft datorn hos "doktorn" ett tag...Den fick tyvärr pensioneras...
(det gick visst lättare än sjukskrivningar o förtidepension för oss människor-hi,hi)
Så nu sitter jag vid en ny med helt nytt system som jag fattar noll av. Windows 7 heter det...
Så ni får vara tåliga med mig om jag inte hinner svara på bloggen o mail osv.
Ska även lägga över all info från min "gamle" till denna nya- bara det gör mig svettig...

Har också legat i en vecka och varit jätte dålig. Är så trött på min sjukdom och har kommit på att den är till salu. Lovar ni kan få den billigt! Ska kanske testa på tradera. hihi:)

Jag har denna helgen fått ett nytt scrap anfall och känner mig motiverad och ska starta igen. Med all datastrul o sjuka så har liksom all scrapping legat på vila.

Vill passa på att tacka mina goda vänner för all hjälp o stöttning under sista veckorna. Tusen tack till Busan för all stöttning via brev, sms och mail, Hille och Cattis som kommer o hjälper mig och skjutsar mig o har koll på mig dagtid. Ni är guld värda. Tack!
Kramis från Lisan

1 kommentar:

Lena sa...

Hej på dig!
Inte roligt när både dator och kroppen strular, oj,oj. Att lägga ut sina sjukdomar på Tradera var ingen dum ide,ha,ha. Du kan ta med mina med , kan dom som budar få på köpet,Tihi! Det är gott att läsa att du är på "banan" igen. Ha det så gott. Kram Lena