fredag 21 augusti 2009

Shoppat hos Pysseltagen


Idag har jag och Hillevi varit en runda i Örkelljunga och shoppat hos Pysseltagen.
För er som inte varit där eller kollat på webshoppen så rekommenderar jag dom varmt.
Trevligt bemötande, bra priser och massor av saker.
Idag var det inhandlinga av sammetspapper till väskor. Tror jag och Hillevi köpte slut på hela lagret, he,he! Sen en Handgjort stämpel och en annan tokig stämpel "Golden Oldies". En martha Stewart hmm Punch heter det så? och lite annat smått o gott...Visst är det härligt att kunna handla.. Nu måste jag sätta mig och sortera i mina papper och allt som jag tycks ha en förmåga att alltid få röra i.. Var på Netto igår och handlade lite annat smått o gott som dom sålde billigt med start igår...Ja scrap saker alltså.
Sen ville Pysseltagen ha mallen på väskan som jag o Cattis utformat..ojojoj ja jag gör ett test o ta foto på mallen o skriva in mått och så.. lägger ut den här med.
Ha en trevlig helg på er alla. Kramis från Lisan
Så nu vet ni vad jag ska göra idag..

Inga kommentarer: