fredag 23 september 2011

Gåva från goa Lena BE

Denna underbara lilla "bok" kom i brevlådan i veckan. Innuti finns ett postit block. F´låt att jag inte tog foto på insidan, typiskt mig. Tusen och åter tusen tack snälla goa Lena BE för din omtanke.
Den är så härligt gjord med mitt namn på och allt.

 Sedan dök detta fina annorlunda kort upp i brevlådan idag. Även det från Lena BE. Gissa om jag blev lycklig. :)
 Innuti det fina kortet fanns en tag med några väldigt fina ord på. Tusen tack min vän. Dom värmde verkligen.
Idag var jag hos Pysseloplock ett tag och påbörjade en 8 kantig ask. Kommer lägga ut den sedan när den är klar. Om magen håller sig imorgon så tänkte jag ev åka till HBg på inzpira mässan. Men jag tar varje dag som den kommer. Är lite (läs mycket) nervös inför måndagen då jag ska in och kolla upp det lite nogare.. Men nu är det helg och jag hoppas på lite pysseltid. Ha en go helg, kramis från

7 kommentarer:

Lena sa...

Wow, vad mycket fint du fått av goa Lena. Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig med magen och att du kommer att kunna besöka mässan. Ha det så gott. Kram Lena

Gertrud sa...

Härlig present från snälla LenaBE. Jag är genomförkyld och har varit hemma från jobb några dagar så jag får nog hålla mig hemma. Hoppas du kan komma iväg, det är alltid kul med mässor. Kram Gertrud

Susy sa...

Vilka super fina presenter!
Det är inte så att du har fyllt år????

Tänker på dig på måndag, lycka till!
Ha en bra helg!

KRAM SUSY

Pernol sa...

Gokväll Lisan!

Så snygga alster du fått från Lena BE! Jag förstår att du blev glad. Lena är så himla snäll!

Va snygga alster du har gjort sen sist jag var här! Vinflaskan blev ju kanonsnygg och även noblessasken.

Tack snälla du för mitt födelsedagskort! Jag blev jätteglad för det. :D Snyggt var det också!

Ha en fortsatt trevlig helg!
kramis Pernilla

Lena B E sa...

Varsågod vännen det är så lite så och du är så väl värd detta! Måste tala om att meningen var att kortet också skulle ligga i första brevet som kom till dig, men det glömde jag lägga i. Sååå typiskt mig. Haha :D
Lycka till på måndag, hoppas det går bra för dig!! :) Ha en trevlig kväll.
Kramar från Lena

smuulan sa...

Jättefina saker du fått. Usch så jobbigt det låter med magen, håller tummarna.
Kramis

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken lycka vännen underbart fina presenter du har fått sådant blir man mycket lycklig och glad över:)
Vad jobbigt för dig detta med magen ush !!!!
Håller tummarna för dig att du snart ska må bättre!!!

Vill passa på att önska dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och var rädd om dig !

Massor med kramar från Lilla Inger vännen:)