tisdag 27 september 2011

Blommor i massor

Ojojoj vilken julafton i september!

Jag och min vännina Cattis hade äntligen fått tummarna loss och inhandlat blommor från Thailand.
Vi hade svårt att välja bland alla fina saker. Här ligger dom packade tätt,tätt i påsar så man ser inte hur många det är. Men jag lovar - det är MASSOR.
Man kände sig som ett litet barn på julafton.
Doktorn igår gick relativt bra, inväntar ännu svar och vidare undersökningar. Men värsta oron är nu ur farhågorna eller hur man säger. Skönt!
Ha en fortsatt bra vecka, kramis


12 kommentarer:

Lene sa...

hej Lisan!
Så mycket fina blommor! Kan du tänka dig att dela med dig av adressen dit?
Kram Lene

Lene sa...

Tack vännen jag fick ditt mail man kan inte skicka så jag tar det här!

Måste bara fråga hur mycket det blev i svenska pengar när Ni handlade för 100?
Jag har ju handlat hos Wild Orchid, men om detta är billigare vill jag ju handla här!

Jag ska höra med mina kompisar som säkert vill vara med!
Kram lene

Lene sa...

Tack Lisa!
Jag tror det är samma då!
Här brukar jag att handla!
http://www.wildorchidcrafts.com/
Titta och se om de inte har samma!
kram

Britt-Inger sa...

Men du....... Vilken Julafton!!!! En underbar syn ;O);O)
Är det en adress som hon vill dela med sig...i så fall kan du maila (adressen finns i min blogg)
Jag har beställt från samma som Lene hade skrivit i tidigare kommentar.
Ha en skön dag!
Kram, Britt-Inger

Marita Johansson sa...

Oj en såna massa blommor

Åsa sa...

WOW - tänk vad mycket vackert du ska skapa med alla dessa blommor!!! :D Det kommer bli MASSOR med goa pysseltimmar för dig ju!!! ♥
Gott att det gick bra hos doktorn och håller alla tummar, tassar och tår för dig här att du snart får svar och hjälp. ♥♥♥
Massor med kramar
Åsa

Susy sa...

Oj en hel blomsteraffär!
Underbart!

KRAM SUSY

Lena sa...

Jag tror jag ska ge mig hem till dig och kolla lite, ha,ha. Vilka underbara blommor och vilken shopping ni haft. Så roligt! jag tror jag har länken till den affären sparad. Ska kolla lite där tror jag. Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅ VAD JAG BLIR AVIS SÅ UNDERBARA BLOMMOR Å SÅ MYCKET !!!!!!
Kan du snälla dela med dig av länken till affären som ni har shoppat hos?

Är MYCKET GLAD över att läsa att det gick relativt bra hos läkaren och att din värsta oron och farhågor är nu bättre !

Önskar dig en underbar dag och kramar från Lilla Inger vännen:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lisan vännen:)

Å vad himmel och pannkaka vad snäll och god du är:)
Trevligt att du gillade mina ljus:) Har gjort flera som jag har lagt ut på min blogg i dag och även en förklaring på hur jag har gjort dom:)Bilderna eller motiven är helt enkelt servetter:)
Å så glad jag blir för din skuld att du hade en pigg dag i går önskar att du får det i dag också min vän:)
Önskar dig en super trevlig fredag och helg och ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger vännen ♥ :)

Åsa sa...

Tittar in för att önska dig en trevlig helg och hoppas du har det så bra du bara kan och kryar på dig!
Massor med kramar
Åsa

Anonym sa...

Hej Lisan-gumman!
Oj o wow så mkt. fina blommor o vad du ska ha roligt med dessa! Så mkt. vackert du ska skapa med dom. Du tror möjligen inte att jag skulle kunna få del av länken dit? Man skulle ju kunna gå ihop några stycken o göra en beställning. Blev frakten dyr?
Skönt att höra att du mår bättre o att du sluppit den värsta oron!:)
Hoppas du får en fin helg!
Kramis på dig vännen!
Susanne