lördag 17 september 2011

Dekorerad vinflaska

Ikväll ska vi gå bort. På Kräftskiva, nja jag äter inte det utan håller mig till lite annat så magen inte ska slå bakut. Tänkte överlämna en vinflaska till värdparet. Hittade en bild på dom från när vi hade cykelmaskerad rundan 2010 när dom var Greece!

Sedan dekorerade jag flaskan med lite blommor och band och charms.
Skev på Etiketten på deras foto Red Wine a lá Greece de la Santa Christina ( Santa Christina som vinet heter)
Baksidan knöt jag ihop med band
Upptill använde jag samma papper som jag trädde över korken. Tyckte att en liten charm kunde var lite söt vid korken.
Nu ska jag ha en trevlig kväll med goda vänner och ta det lungt så jag orkar med.
Ha en underbra helg på er alla.
Kramis från

11 kommentarer:

Susy sa...

Så himla snyggt! Roligt med bilden på flaskan också!!!!

KRAM OCH TREVLIG HELG!
SUSY

Åsa sa...

Så snyggt och roligt att kunna göra något själv att ta med och ge... hoppas ni får en jätteskön kväll och att du med har något gott att mumsa på!
Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar
Åsa

Lena sa...

Vilken häftig flaska du har gjort. roligt att ha en sån med och ge bort. Hoppas ni får en trevlig kväll. Dom där ramarna är inte så lätta att hitta. Men här finns några http://www.scrapohobby.se/die-cuts/453

Ha det gott. Kram Lena

Unknown sa...

Kanonsnygg :) :) Du har så fiffiga idéer som att knyta ihop etiketten tex. Gillade verkligen din skapelse :) Ha en bra söndag / Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig bästa kära Lisan vännen:)

SÅ LÄCKERT OCH SNYGGT GJORT du har gjort med vinflaskan:) JAG GILLADE DETTA MYCKET:)
Men så är du riktig duktig på att få det till det vet jag jo:)

TUSEN TACK för din ord och din omtanke hos mig det betyder mycket och värmer mycket ska du veta:)
Har tänkt på dig med och saknat dig ska du veta:) TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS:)

Jag fick en rejäl förkylning med mycket värk i hela kroppen och feber som inte riktigt ville släppa tagit! När jag var okej till att påbörja mina behandlingar på Smärtis så blev jag helt ihjäl. Kan inte komma i håg när jag har varit så himla trött, slut och ork lös. Här även känt mig deppig och ledsen. Tyvärr så går livet upp och ned i bland och det är bara att ta det som det kommer och ta en dag i tagit sen så brukar det reda ut sig till slut !

Hade önskat att jag varit i väg på en oväntad härlig semester men så var det inte denna gång men kanske en annan gång !!!!

Önskar dig en underbar söndag och var rädd om dig!

Massa med STORA och värma kramar från din lilla vän Inger ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Å VAD DU GÖR MIG GLAD:) Så snällt av dig att säga att det är skönt att ha mig tillbaka igen på bloggen tack snälla vännen:)

Lovar att vara rädd om min orkar inte, vill inte och har inte tid med flera förkylningar nu !!!!

TUSEN TACK snälla gulliga du för all din omtanke du är jo bara BÄST:)

Önskar dig en underbar dag, ha det bäst och var rädd om dig:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Lena B E sa...

Sååå snygg flaskan blev, superfint!! :)
Vilken kul ide med fotot på mottagarna på flaskan.
Toppen vännen!
Hoppas du hade trevligt på festen.
Kramar från Lena

Lene sa...

Hej Lisan!
Så jättesnygt. Va kul att ge bort en flaska när den är så fin!
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Lisan vännen:)

Å vad roligt att du gillade mina ramar som jag hade gjort om:) Tycker det är så himla kul att göra om gamla saker ge som nytt liv och utseende och att återanvända dom:)
Tänk vad lite papper, pärlor och blommor kan göra:)

Jag gillade verkligen din stol som du hade gjort SUPER MYCKET ska du veta och är så TACKSAM för mallen söta snälla du TUSEN TACK:)

Jag lovar att försöka mig på den när jag är klar med det jag håller på med blink blink:)

Nu finns bilder på vad jag gjorde för kul i går det var en helt makalös underbar dag:)

Ha det bäst och massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Det är bara lilla jag som tassar in här och vill önska dig en jättetrevlig och skön helg:)

Ha det bäst:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥ :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.