lördag 26 mars 2011

Hjärteask tre är en Krya på dig ask


Då har jag hunnit med en till hjärteask. Var inne i i scrapplokalen och skulle visa tjejerna hur man gjorde dessa. Tyvärr kom inte alla så ja, risken är att det blir en till snart. Denna asken är till xxxx som varit sjuk en tid. Känner att jag ville ge något som lite uppmuntran.










Här är asken framifrån så man ser höjden på den. Har satt en stämpel som jag använt kyrmpplast på som det står.
"I välden är du bara någon, men för någon är du hela världen!"
Jag tycker den är så fint skriven.




Sedan har vi insidan..Oppps vilken konstig färgsättning här blev, ja,ja.
Här i ska jag lägga lite godsaker som jag tror personen gillar.
Här skiner solen i massor. Har varit ute och fårr röda kinder när jag satte penseer i rabatterna och lukade lite osv. Härligt!
Tvätten torkade på någon timme och det är lördag så jag ska mysa i soffan med en god äggtoddy med lite konjak. Mums. Ha en go helg på er alla. Kramis från Lisan

7 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅ vilken tur att jag är kvar på datan så jag inte missade din snygga hjärta ask:) Den är verkligen läcker och du har blivit en mästare på att göra dessa hjärta askar:)
Du får visa så många hjärta askar du bara vill jag njuter av att få titta på dom:)
Här skiner solen också så himla underbart:)
Ha så mysigt och önskar dig en riktig trevlig lördags kväll:) Kramar från Lilla vännen Inger:)

smuulan sa...

Underbar hjärtask, mottagaren kommer garanterat att uppskatta asken! Jag håller med om att det var en väldigt vacker text.
Ha en härlig lördagkväll
Kramisar

Lene sa...

hej vännen!
Den är ju så snygg. Måste nog försöka göra en jag också!
ha en härlig helg!
kram lene

Gertrud sa...

Jag säger som Inger, du är en mästare på dessa askar. Den är så fin, roligt att ge bort med lite godis i. Ha en mysig lördagskväll, kram Gertrud

Lena sa...

Woooooah, vad snygg Lisan. Helt enkelt underbar. Bo Bunnys papper finns i de flesta webbutikerna just nu. Såg att Pysseltagen har en del blandannat. Ha en bra dag. Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Tusen tack snälla Lisa vännen för trevliga rader hos mig som värmer och gör mig jätteglad:)
Ha en toppen dag och var rädd om dig:)
Kramar från Lilla Inger vännen:)

Åsa sa...

WOW vilken vacker ask du har gjort - vad duktig du är!!! Och med krympplast med så fin text och allt... ja, så snyggt! ♥
Hoppas att du har det så bra du bara kan och inte har fått mer snö... det har nämligen vi här men nu lyser solen äntligen igen! :)
Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan