måndag 23 november 2009

Askar till min mamma

Då har mamma bett om nya askar igen. Tror snart att hon delar ut dom på löpande band,hi,hi.
Först var det med julmotiv och nu dessa. Hoppas hon ska klara sig ett tag nu.
Har varit och fått svininfluensa sprutan idag. Hoppas att jag ska slippa biverkningar från den.
Imorgon har vi vår scrapträff i lokalen igen. Ska bli skoj. Har inte varit så aktiv nu på sista tiden tyvärr. Men vad gör man när kroppen inte vill som man själv vill. Mycket tid går at att träna, sjukgymnaster, vattenträning osv. När allt det är klart så är det mest vila som gäller.
Ligger väldigt back med julkorten iår...Jösses ser ut som om jag skulle behöva köpa ett gäng minsann..Har haft stora planer o många tankar och trott att jag skulle få lite ork till dom men..nej..inte än.
Hoppas att ni alla mår bra. Kramis från Lisan

9 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så jättefina påsar du gjort med ljus och askar!! En perfekt present är det ju och särkilt den här tiden på året då det är så mörkt. Men till helgen ska ljusstakarna fram du! Jippi! Då blir det mycket mysigare och trevligare i hemmen, tycker du inte?
Ha det så jättebra och krya på dig vännen!
Massor med kramar från Lena

Lene sa...

Jättefina presenter. alla måste ju ha ljus nu vid advent och jul.
Jag har också hållit på, men tänkte att jag ska göra alla innan jag visar dem.
Ha en härlig dag vännen!
Kram lene

Gertrud sa...

Hej Lisan, så fina påsar med ljus och tändsticksaskar. Din mamma tycker så klart att det är bra presentpåsar. Ha det bra, kram Gertrud

Gertrud sa...

Det låter kul med scrapträff. Kram Gertrud

Pernol sa...

Jättefina påsar med askar!!! Alla behöver ju eld till ljusen så här års.

Man måste inte vara aktiv jämt. Ta dagen som den kommer så ska du se att det går lättare. Lev här och nu är mitt motto.

Ha det gott!
kramelikram Pernilla

Busan sa...

Så fina askar du gjort till ljusen - du är så duktig vännen!!! Och hoppas du inte känner av sprutan - håller alla tummar, tassar och tår för dig här!!!!
Och jag har börjat på många julkort på en gång - vilket ser ut att resultera i att jag inte får ett enda färdigt. Har i alla fall haft jättekul när jag färglagt en del stämpelmotiv och skulle de inte bli klara till denna julen... ja, då får de vara tills nästa jul - det blir jul i år ändå!!!! :D
Så hoppas du är rädd om dig och inte kör för hårt för att hinna/orka för du är viktigare än alla julkort i världen!!!!

Krya på dig-kramar
Busan

Lene sa...

Trevlig 1:e advent min vän!
Kram lene

Lena B E sa...

Vill bara önska dig en trevlig & mysig 1:a advent!
Kramar från Lena

Petra sa...

Vilka fina tändsticksaskar. Tror mamma kommer att gilla dem. Det är en jättefin liten julklapp att ge bort.
Ha det gott.
Kram
Petra