fredag 4 december 2009

Jag har "tomtar på loftet"

Hejsan på er alla!

Jag ville bara meddela att jag inte har glömt bort er eller har blivit märkvärdig eller något sådant. Jag har helt enkelt inte mått så bra och mest legat i min säng och bett om lite underverk så jag ska bli bättre igen.
Jag är annars en av de mest juliga människor jag känner och saknar så min julanda.
Normalt är allt pynt och allt uppe nu men jag får nya mig med att jag har "tomtar på loftet" istället.
Yes ni läste rätt, dom har inte kommit ner ännu, snyft!
Har tänkt massor på dom när jag ligger i min säng och tittar upp i taket.
-"hej mina små tomtar på loftet, ni ska snart få komma ner", hm undrar om inte febern ändå gör att man blir lite vimsig o tokig. hihi:)
Julkorten..ja om ett underverk händer så kan några av dom bli klara. Har bra skurit ut lite och så till dom än så länge...Men förhoppningsvis blir det jul ändå.

Ville mest bara säga hej till er alla här på bloggen. lovar återkomma till er när jag mår bättre.
Hoppas att ni alla får en trevlig helg.
Kramis från Lisan

4 kommentarer:

Lena sa...

Ush, stackars dig. Sänder en stor krya på dig Kram och hoppas du får känna dig piggare snart. Kraaaaam Lena

Busan sa...

Hej vännen! Ja, krya på dig massor men hoppas du har en del goa minnen från festen att tänka på i alla fall när du nu blev så dålig efteråt. Visst känns det surt när man inte orkar med men hoppas det var lite värt det i alla fall. Hoppas du snart är lite bättre och håller alla tummar, tassar och tår här och tänker på dig!!!
Och ja, är trist att Inger börjat använda DHL för såna som mig som inte bor där de har utlämning men det får ju gå det med. Är glad att du har ganska nära i alla fall och vi får försöka åka förbi när vi kan åka ner och hälsa på någongång i stället.
Ta det lugnt med bloggen också och allt och försök hämta krafterna nu igen. Längtar tills att höra hur du har det och hur festen var och allt men hoppas du kryar på dig riktigt först.
Ha det så bra du bara kan och hoppas du snart kan få en liten mysig pysselstund med dina julkort!!!
Varma vinter-hälsningar
Busan

Pernol sa...

Stackars dig! Det är aldrig kul att vara sjuk. Hoppas att du blir bättre snart! Krya på dig!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla

Lena B E sa...

Jag instämmer med dom andra... stackars dig,
sänder en bamsekram till dig och tomtarna, det blir jul ändå även utan tomtar det kan jag garantera, det var några år sen mina var framme sist, jag orkar inte heller hålla på med sånt längre. Det viktigaste är ändå julmaten och kalle anka förstås. ;)
Ha en trevlig helg vännen!
Massor med krya på dig kramar från Lena