söndag 20 december 2009

Ett riktigt Amerikanskt julhus i Ängelholm

Förlåt för dålig kvalite på bilden. Ville bara visa er hur mycket lampor mm som huset som ligger strax intill oss ser ut.
Folk kommer i bilar från hela Ängelholm bara för att titta på huset. (Ska se om jag kan ta en ny bättre bild sen istället.)
Idag ska mina mamma och pappa komma på lite lunch så jag ska fixa med lite "röror" till bakad potatis.
Mamma tror nog att hon ska klämma lite på sina paket. Men tji får hon för inga ligger under granen ännu. hihi
Ska kolla in på era bloggar i morgon när jag har mer tid.
Ha det så bra på er alla och stressa inte ihjäl er nu inför jul. Julen kommer ändå.
Kramis från Lisan

4 kommentarer:

Lene sa...

Va kul att ha det att titta på! Ha en härlig dag vännen!
kram lene

Pernol sa...

Så fint pyntat hus! Va fint det lyser upp hos er!

Jag ville kika in och önska en trevlig 4:e advent och en riktigt God Jul!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla

Lena sa...

Det var ett fint ljus pyntat hus. Då har ni något att titta på. Vill önska dig en riktigt God Jul. Kram Lena

Lena B E sa...

Wow så snyggt, nu blir jag lite avis för att inte våra grannar kan pynta sitt hus så där fint, men dom är så snål så dom har knappt ljusstaken tänd i köksfönstret. hi hi... ;)
Tänk att få bo mitt emot ett sånt där vackert pyntat hus, vilken lycka!! :D
Grattis vännen! Kram Lena