torsdag 1 december 2011

Enkla julkort

I fredags var jag och hälsade på hos Pyssel o Plock. Skulle gjort lite hjärteaskar som jag har en stärre beställning på. Men virrig som vanligt så missade jag ta med mina hjärte dies. Så det blev en enkel modell på julkort som jag såg att Ann-Louise hade gjort
 Pappret med hjärtan och snögubbar är samma papper med olika fram/baksida på.
Tyvärr syns det inte på organza bandet att det är små stjärnor på det. Det är så himla fint.Materialtet finner ni här ( inte stämplen). Idag är jag superglad. Ska äntligen på mitt efterlängtade läkarbesök för min mage. Lite nervös och så men nu ska jag väl få den hjälp jag behöver (peppar-peppar)
Många kramar från

5 kommentarer:

Lene sa...

Hej vännen!
Jättefina kort, gillar den storlek!
Hoppas det går bra hos läkaren!
kram lene

Lena sa...

Jättefina kort du har gjort. Hoppas ditt läkarbesök går bra. Kram Lena

Petra sa...

Jättefina kort vännen, gillar det papperet! Speciellt sidan med texten på.
När jag syr i papper så gör jag alltid så att jag fäster trådarna "manuellt" på baksidan. Jag syr alltså inte fram o tillbaka med maskin i slutet så som man gör i tyg utan jag drar in alla trådarna på baksidan o knyter dem där.
Jag håller tummar o tår för att det ska gå bra hos doktorn.
Kram
Petra

smuulan sa...

Så fina, så mysigt att vara inne och se allt fint du gör! Hoppas att du har det jättebra och att du får en härlig helg!
Kram / Sandra

Pernol sa...

jättefina julkort! Hoppas att det gick bra hos doktorn.
Ha en trevlig 2:a advent!
kramis Pernilla