fredag 4 november 2011

Grattiskort

När vår kära bloggvän Lene fyllde år för en liten tid sedan skickade jag ett litet kort till henne. hade en liten söt stämpel från bildmålarna som jag tyckte passade så bra.
 Använde min dies till hjärtat och satte reprints Friends mönster papper innuti. Passade till henne tyckte jag.
 Sedan lite blommor så klart och en liten söt charm.
För lite längre sedan fyllde en scrappkompis man 40 år. Ville ge honom ett litet kort med lite gotter. Så det blev ett chokladkort till honom. Hade lite svårt för att göra ett killkort tills jag hittade en kille som var uppstämplad. Tusen tack för den!
Vill passa på att önska er alla en trevlig helg. Har haft problem med telefonledningen så varken tv, dator eller telefon har funkat som det ska. Vi har ett kombinationsabonnemang Så kladdar teleledningen så kladdar allt. Nu har telia varit här och fixat (peppar-peppar) så jag kan ge mig ut på en bloggrunda i helgen. Kramis på er alla hälsar

7 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Jättefina kort
Jobbigt när det kladdar ihop sej
Trevlig helg

Lena sa...

Jättefina kort du har gjort Lisan. Här funkar vårt internet och telefon för det mesta. Men det händer att allt lägger av. Då blir man lagom irriterad! Ha en mysig helg. Kram Lena

Susy sa...

Så underbart snyggt!

KRAM SUSY

Åsa sa...

Vilka snygga kort du har gjort - duktig du är! Hoppas så det löser sig med Telia för är så trist när det inte fungerar. Hoppas de redan har löst det och att du har en mysig alla helgon helg och snart får en mysig pysselstund igen. ♥
Skickar massor med kramar till dig!
Åsa

Unknown sa...

Fina kort du visar upp :)
Passar på att önska dig en bra vecka / Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Lisan vännen:)

Kortet du har gjort är helt underbart tycker du är grym på att få det till:)
Det fanns annat här också sedan sist att njuta ut av:)

TUSEN TUSEN TACK snälla underbara du för dom rader som du lämnade om min hatt och hattask så GLAD jag blev och det uppskattas mycket ska du veta:)

Nu var det ett tag sen har absolut inte glömt bort dig men det har varit så mycket annat så har inte haft ork och tid med bloggen tyvärr !!!
Å ja jag har haft turen och varit i väg på en underbar resa med min kära sambo och det gjorde riktigt gott för själen ska du veta :) Men kroppen har behövt att vila sen !

Hoppas att du mår bra min vän och har det bra tänker på dig!!!

Önskar dig en underbar måndag och vecka som kommer, ha det bäst :) Var rädd om dig !

Massor med kramar från Lilla Inger vännen♥:)

Lene sa...

Hej vännen!
YES det prydar hemma hos mig!
Det andra kortet är jättesnyggt det också!
Hoppas allt är bra med dig?! Här börjar det lugna ner sig igen, att man blir så slut av att ha barn. Men kul är det!
Kramizar från Lene