fredag 14 oktober 2011

Vänskapsbrevlåda

Nu har jag äntligen fått min första brevlåda klar.Yes! Har sett så många på bloggarna nu och var ivrig att få göra en jag med. Enkla, snabba och oerhört roliga att göra. Jag har redan påbörjat mina julpostbrevlådor. Fick beställning på dom med en gång.
Här är lådan från sidan. Denna lådan är den stärre modellen, 20 cm hög, 16cm bred o 6cm djup. Man fastnade direkt när man påbörjade göra en. Beroendeframkallande med andra ord.
Tog en liten närbild med på blommorna och chrispy bandet.
Materialet är mestadels från Pysseloplock. Kika gärna in hos dom. Missa inte deras tävling som pågår tom 16 oktober.
Ha en underbar helg i solen och höstkylan. Kramis från

7 kommentarer:

Lena sa...

Jättefin postlåda Lisan. Du har dekorerat den så jättefint. Roliga är dom verkligen att göra.
Ha en trevlig helg. Kram Lena

annicka sa...

Hej hej! Och du har gjort jättesnygga kort som vanligt! Och din brevlåda är hur fin som helst =) Ja visst är dom roliga att göra?! =) Jag ska ta kaffekoppen med mig och sätta mig och göra en till nu...köpte några nya julpapper idag som ska användas :)
Japp...hattasken är ju i stort sett som en vanlig rund ask...locket lyfter man ju bara av när diamanterna ska stoppas ner =) Ha en skön helg du oxå Lisan! Kram kram

Susy sa...

Så himla fin, Lisan!
Makalöst fin!

Ha nu en toppen helg!

STOR KRAM SUSY

Pernol sa...

Hallihallå!

Kanonsnygg brevlåda! Höstkortet och kortet till tösabiten i inläggen under är jättesnygga också.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Unknown sa...

Jisses så läcker :) Vilken rolig idé..
Har du någon adress till mallen?
Vill med prova ;)..
Hoppas din helg varit bra / Kram kram

Ann-Louise sa...

Så jättefin brevlåda!

Lilla Pyssel Inger sa...

Å VAD JAG GILLADE DENNA SÅ GRYMT LÄCKER OCH SNYGG:)
Kramis kramis från lilla Inger vännen:)