onsdag 5 oktober 2011

Teask

Nu har jag äntligen fått tummarna loss gjort min teask a lá Inger klar. Oj så rolig den var att göra. Tusen tack Inger för mallen på dig blogg. Har velat göra den så länge och är äntligen klar. Lovar att det kommer fler av dessa i bloggen framöver.
Här är foto framifrån. På framsidan satte jag en text som jag gillar. Sedan blev det lite dekoration med Thailand blommorna.
Här är asken från sidan.Opps hade inte tryckt ner locket helt ser jag..Misstag av mig
                                         
På Baksidan satte jag texten te som jag använt diesen från Tim Holtz Vintage alfabet. 
 Här är en liten bild på blommorna och bladen. Inköpta från Thailand.
Begriper inte varför kameran bråkar så med mig vissa dagar. Det blir ingen skärpa och jag har svårt att få bra bilder. Får kanske be tomten om en ny till jul?!?!
Ha en fortsatt bra vecka. Kramis från

12 kommentarer:

Pernol sa...

Åååh vilken vacker teask! Den blev ju kanonsnygg!

Den åttkantiga asken är jättesnygg! Blommor är bra att ha. De kommer säkert att gå åt. Nu kan du ju slösa med dem när du har så många. :)

Ha det bra!
kramis Pernilla

Lena sa...

Så snygg te asken din blev. Jättefint papper du har använt och snyggt har du dekorerat den. Håller med dig. Dom är roliga att göra. Ha det gott. Kram Lena

Åsa sa...

WOW vad snygg teask du har gjort - så snyggt allt matchar och dina fina blommor ända från Thailand - det är underbart!
Ska bli jättekul att se ännu fler av dessa sen från dig. Blir så glad att du fått lite pysselstund så du kunde göra färdigt för det är ju så roligt. :)
Ha det så bra du bara kan och krya på dig!
Massor med kramar
Åsa

Lene sa...

Hej vännen!
Den är supersnygg! Gillar färgen jättemycket!
Kram lene

Anneli sa...

Så snygg teask, gillar färgvalet hur du satt ihop dekorationerna . Mycket snyggt!
Jag har haft problem skriva kommentarer. Var testade nu igen , nu gick det :-)).
Vet inte vad det var som strulade, lite störande…
Skönt att det fungerar igen

Kram anneli

Marita Johansson sa...

Wow vilken kanonsnygg ask

Gertrud sa...

Du har lyckats jättebra med denna ask. Fina papper och dekorationer. Jo, jag var en liten stund på söndagen. Men som du säger så tycker jag att jag får ingen myskänsla där. Håller med om att det är lite mässpriser. Personligen trivs jag bättre i Gtb. på mässan där. Lite långt att köra men det lockar mer ialla fall. Ha det gott, kram Gertrud

Susy sa...

Vilken underbar teask, urhärlig och underbara färger!

KRAM SUSY

Angelica sa...

Jättefin, måste testas. Gillar färgerna.

Ha det bra!

Lilla Pyssel Inger sa...

Å VAD JAG BLIR GLAD att du kunde använda min mall och att du tyckte om den:) Din ask är SUPER SNYGG helt underbar och det är underbara färger och dekorationer som du har använt dig av! TOPPEN BLEV DET VÄNNEN:)

Håller helt med dig goda underbara vänner kan man göra vad som helst för och dom är det bästa som finns det har du helt rätt i !!!!

Å du mina första Nobless askar blev inte alls bra men har gjort några stk nu och då lär man sig lite knep och tips av sig själv så att det blir bättre:) Så om du över lite till så blir du nog super nöjd ska du se:)

Ha en underbar dag och önskar dig allt det bästa:) Var rädd om dig!

Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Tassar in och vill önska dig en helt underbar fredag och helg och dom bästa önskningar till dig:)

Må så gott och var rädd om dig!

Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

Åsa sa...

Tittar in för att önska dig en riktigt trevlig helg! Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen och kryar på dig så gott du bara kan!♥
Massor med kramar
Åsa