måndag 11 januari 2010

Julpresent från Cattis

Denna underbara ask fick jag av min vännina Cattis på vår julavslutningsfest för tisdagsscrapen.
Har inte haft tid innan att få till det med en klabbande kamera och en trött Lisan.
Den gör sig inte riktigt rättvis på fotot. Men lyfte man av fyrkanten och tog av pinnen så öppnas asken. Riktgit sockersöt måste jag säga.
På onsdag sätter vi igång att scrappa på området igen. Så tisdags kvällar och onsdag förmiddagar är det som gäller. Ska bli jätte skoj, längtar så.
Får se hur länge jag kan vara med. Ska börja på dagrehab igen snart och det är nog 3 dagar i veckan. Men på onsdag är jag given.
Här kommer två journalgroder:
- Patienten tål inte ost, mjölj eller smör, ej heller modern och en bror.
-Patienten informerad om obduktionsresultatet.

Kramis från lisan

4 kommentarer:

Petra sa...

Såååå avundsjuk jag blir på scrapförmiddagar och kvällar. Här där jag bor finns inte en människa mer än jag som håller på med detta.
Har i alla fall suttit o skrattat en god stund åt dina journalgrodor, hihi..........
Kram
Pera

Lena sa...

Hej Lisan!
här är en till som är "avis". Finns ingen mer än jag här heller. Det är verkligen en fin ask du har fått. Jag har sett dom där i flera bloggar. Superfina!
tack för alla skratt man får genom alla "grodor" i din blogg. Kram från Lena

Busan sa...

Härligt era träffar börjar igen imorgon!!! :) Och vad cool ask Cattis gjort med en sådan annorlunda öppning och så fint papper också. Och dina journalgrodor är ju för kul och fotot i ditt förra inlägg så vackert...
Hoppas du har det så bra du bara kan idag och får en mysig pysselstund snart!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Unknown sa...

Håller helt med alla de föregående talarna :)
Jag vill med ha fler omkring mig som har denna hobby, jättetrist att man inte kan sitta ihop med andra och bolla ideér och tjattra lite..
Så jag är med mycket "avis" på dig;)
Hoppas allt är bra med dig, Kram kram