fredag 15 februari 2013

Allahjärtansdags firande

Alla Hjärtansdag firade jag och gubben min ihop med min mor och far på Vallåsen och åkte lite kvällsåk i backen.
Inte de största backarna men för en kväll fick det duga.
Vi hade jätte mysigt och njöt i det fina vädret med snö på träd och buskar.
 
Förra veckan scrappade jag lite med. Kors i taket eller hur.
Har även anmält mig till den 2-3/3, det är en helgträff.Finns på Sydscrappen. Har turen att det ska vara här i vår lilla by.
Sedan har jag även anmält mig till Pysseloch Plocks dags scrapp i östra karup.
Så jag har mycket att se fram emot. Ska bli skoj.
Tills vi ses igen, kram på er alla! Hoppas er alla hjärtans dag var toppen.
 

3 kommentarer:

Pernol sa...

Så kul att gå på scrapträff! Vi har en scrapträff här i stan den 24-25 mars. Men jag ska tyvärr inte gå. Vi ska ju flytta bara två veckor efter. Antagligen har jag alla scrapsaker nedpackade då.

Kul att du hade en bra Alla Hjärtans Dag! Det hade jag med. Jag fick ju blommor av Martin. Helt otippat. Jag blev riktigt glad! :D

Ha det bra! kramis Pernilla

Lisan sa...

Så mysigt med både flytt och blommor. Du har flytten att se framemot. Ett nytt gemensamt hem- en ny början. Härligt. Scrappträffar kommer det fler av. Njut och lycka till Pernilla. Många kramar från Lisan

Anonym sa...

Jag gillar att läsa och jag föreställer mig denna webbplats fick några riktigt bra grejer på den!