onsdag 7 juli 2010

Här är korten från Busan, Lena J och Lene, tack

Detta supersöta kort fick jag med posten förra veckan. Riktigt sommrigt med flickan med vattenkanna och blommor och fjäril. Det fina sommarkortet fick jag av super goa Lene

tusen tack vännen!

Samtidigt kom även detta underbart vackra kort från Lena J. Riktigt romantiskt och sommar fint i mina ögon. Tusen tack. Så ni kan ju gissa om jag blev glad när jag öppnade postlådan.


Vid samma tidpunkt kom även detta gulliga kortet från Busan. Härliga färger och riktgit sommrigt även detta. Både med myror och sol o blommor. Tack min vän så super mycket.

Det var en riktigt tuff vecka för mig förra veckan men börjar nu att rätta till sig igen som tur är.

Så korten kom under en period då jag behövde få se o höra lite possitivt. Tusen tack till er.

Sitter och kollar runt på era bloggar och njuter av allt ni hinner med att göra och vara snälla att visa för oss/mig.
Hoppas att alla njuter i solen (eller som jag i skuggan) Kramis från Lisan

(ps såg eller hörde av Lena BE att det är en tjej som bla tävlar lite och så på olika forum mm som kallar sig Fialisa- det är inte jag utan jag kallar mig alltid Lisan så att ni vet det.
Men om hon är duktig kanske jag kan låtsa att det är jag hi,hi)

10 kommentarer:

Lena B E sa...

Ha ha, ja så tokigt det blev, undrar vem jag röstade på då??? :D
Ha det så toppenbra i helgen vännen. :)
Kramar från Lena

Pernol sa...

Åh så fina och söta kort du har fått! Det var bra att veta att det är du som kallar dig för Lisan.
Ha det så bra i sommarvärmen!
Här regnar det just nu.
kramis Pernilla

Lene sa...

hej vännen!
Vet du, är man själv en rar människa som du, då kommer vännerna ihåg en! Du är värd vart enda kort du får!!!!
Kramizar från Lene

Unknown sa...

hej stumpan, visst är det väl helt klart superroligt att få så mycket fin post i lådan. Man blir ju så glad :)
Kikade in en liten sväng, det var ett litet tag sedan nu..
Var nu rädd om dig och ha det gott i värmen..
Kramis Kramis

Busan sa...

Hej vännen! Äntligen är jag här och tittar in på dina fina kort... de är så härliga och somriga och tjejerna är så duktiga!!! Jag är så glad för din skull att du blev riktigt firad och fick så mycket fint på din dag. *hjärta*
Får inget gjort här men har kunnat bada och sedan är jag med Smulan och har gjort ett litet enkelt födelsedagskort. Försökte mig på en korsettväska men det gick inte... den åkte i papperskorgen och nu skyller jag på värmen.. hi hi... så praktiskt... ;) Ska försöka igen men det får bli till hösten när det är svalare och mitt tålamod är bättre. :)
Är svalare här nu och blåser en del så har varit mer inne nu och ska blåsa ett tag till. Hoppas du har det så bra du bara kan i sommar och att ni har bättre väder hos er - lagom varmt bara och inte så blåsigt. Skickar massor med sommar-kramar till dig!!!
Busan

Anonym sa...

Hej vännen! Vill bara kika in och önska dig en underbar sommarvecka i värmen! Hoppas du mår så bra du bara kan och hoppas att du tar hand om dig ordentligt!
Många varma sommarkramar till dig vännen från Susanne!♥

Busan sa...

Ville bara titta in och säga hej... hoppas att allt är bra med dig och att du har bättre väder än här... det bara regnar igen... fast det är ju ganska mysigt också att sitta inne. Har gjort ett barn-födelsedagskort men har inte fotat det än men det kommer så småning om på bloggen. Annars blir det inte mycket gjort men tycker ändå inte jag hinner med... ja, konstigt det är ibland!!!
Hoppas du har det så bra du bara kan i sommar!!!
Massor med sommar-kramar
Busan

Kimsan sa...

Tack för det fina kortet och "godispåsen". Underbart papper i min favoritfärg.

Petra sa...

Hej Lisan!
Hoppas allt är bra med dig. Tänkte höra med dig om du tänkt åka till Pysseltagen i Ö-ljunga när Inger har nyöppning där? Jag tänkte åka dit ngn av dagarna såvida det inte kommer ngt emellan.
Kram
Petra

Busan sa...

Hej vännen! Vill bara titta in och önska dig en trevlig helg och att jag hoppas du har det så bra du bara kan. *hjärta*
Här har jag ljusat upp min blogg och flyttat min pysselplats till vardagsrummet så jag hoppas kunna få lite mer ljus och bli lite piggare i vinter. Så vi får se när jag börjar hitta igen bland pysslet... detta teflon-minne! *rodnar*
Hoppas du snart får en mysig pysselstund igen och ha det så bra du bara kan!
Massor med sommar-kramar
Busan